Често задавани въпроси1. Какви продукти предлагате?При нас ще откриете широка гама от висококачествени продукти на нашите партньори от EV Point и Haupa.
2. Какъв е срокът за доставка?Срокът за доставка варира в зависимост от продукта и неговата наличност. За повечето продукти доставката се извършва на другия ден, ако продукта не е в наличност в рамките на 5-7 работни дни. Нашият екип ще се свърже с вас за потвърждение и уточняване на конкретния срок за вашата поръчка.
3. Как се извършва плащането?Плащането може да бъде извършено чрез банков превод, карта или наложен платеж.
За суми над 1000 лв, плащане с карта или по банков път. 4. Как мога да направя поръчка?Поръчката може да бъде направена чрез нашия сайт или като се свържете директно с нас по телефон или имейл.
5. Как ще ми бъде доставена пратката?Всички наши доставки се извършват с куриерска компания Спиди. След като вашата поръчка бъде изпратена, ще получите номер за проследяване, който можете да използвате, за да следвате статуса на пратката. Ако имате въпроси, нашият екип е на разположение, за да ви предостави допълнителна информация.
6. Каква е политиката ви за гаранционно и следгаранционно обслужване ?Ние предлагаме гаранционно и следгаранционно обслужване за закупените от нас стоки като инструменти и зарядни станции за електромобили. Нашите специалисти са на разположение, за да извършат необходимите ремонти и поддръжка, за да гарантират дългосрочната експлоатация на вашето оборудване.
7. Предлагате ли специални условия за бизнес клиенти?Предлагаме индивидуални решения и условия за бизнес клиенти. Ако имате специфични изисквания или искате да обсъдите партньорство, моля, свържете се с нас, за да разгледате възможностите.
|