QSR Sales
0

Често задавани въпроси


1. Какви продукти предлагате?

При нас ще откриете широка гама от висококачествени продукти на нашите партньори от EV Point и Haupa.

2. Какъв е срокът за доставка?

Срокът за доставка варира в зависимост от продукта и неговата наличност. За повечето продукти доставката се извършва на другия ден, ако продукта не е в наличност в рамките на 5-7 работни дни. Нашият екип ще се свърже с вас за потвърждение и уточняване на конкретния срок за вашата поръчка.

3. Как се извършва плащането?

Плащането може да бъде извършено чрез банков превод, карта или наложен платеж.
За суми над 1000 лв, плащане с карта или по банков път.

4. Как мога да направя поръчка?

Поръчката може да бъде направена чрез нашия сайт или като се свържете директно с нас по телефон или имейл. 

5. Как ще ми бъде доставена пратката?

Всички наши доставки се извършват с куриерска компания Спиди. След като вашата поръчка бъде изпратена, ще получите номер за проследяване, който можете да използвате, за да следвате статуса на пратката. Ако имате въпроси, нашият екип е на разположение, за да ви предостави допълнителна информация.

6. Каква е политиката ви за гаранционно и следгаранционно обслужване ?

Ние предлагаме гаранционно и следгаранционно обслужване за закупените от нас стоки като инструменти и зарядни станции за електромобили. Нашите специалисти са на разположение, за да извършат необходимите ремонти и поддръжка, за да гарантират дългосрочната експлоатация на вашето оборудване.

7. Предлагате ли специални условия за бизнес клиенти?

Предлагаме индивидуални решения и условия за бизнес клиенти. Ако имате специфични изисквания или искате да обсъдите партньорство, моля, свържете се с нас, за да разгледате възможностите.